Strategisk kundeopplevelse

Kundeopplevelse handler om den følelsen kundene sitter igjen med etter at de har vært gjennom summen av alle tjenestene vi tilbyr. Kravene og forventningene øker. Hvordan møter vi kravene uten å miste verdiene og kjernen i organsiasjonen.

Strategisk kundeopplevelse handler om å ha god innsikt i kundenes behov, mål og forventninger. Når vi ser dette i sammenheng med forretningsmessige og teknologiske muligheter får vi kontroll på hvert eneste ledd som påvirker kundeopplevelsen. Slik kan vi samle organisasjonen og sikre at de leverer på samme mål og har samme forståelse av både produkt og tjeneste. Da blir kundeopplevelsen et strategisk verktøy som gjennomsyrer organisasjonen og forretningen og gjør det lettere for oss å forstå dagens rammebetingelser, se nye muligheter, sette suksesskriterier samt å måle at vi faktisk leverer på dem.

Vi kan hjelpe med: Intervjuer, workshops, analyse av kundereise og oppgavegjennomføring, arbeidsmøter med høy grad av annsattinnvolvering. Sammen bygger vi bro mellom virksomhetsstrategien og målsetningen med den samlede kundeopplevelsen og definerer verdibaserte suksesskriterier.

Mac med Nova View logo

Ring oss

932 43 521

Send oss e-post

Hei@novaview.no

Besøk oss

Arbeidersamfunnetsplass 1, Oslo