Analyse og innsikt

Hvordan lager vi et målhieraki som dekker hele organisasjonen og gjør at hver enkelt vet hvor de leverer og hvordan dette påvirker helheten i organisasjonen.

Kravene til å synliggjøre effekt i digitale kanaler øker, og det er ikke lengre like lett å sette fingeren på hva som gir verdi. Antall sidevisninger og mange nedlastninger av appen er ikke synonymt med en god brukeropplevelse Avgjørelser må tas basert på innsikt, ikke synsing. Noe av det viktigste en organisasjon gjør er forstå hvordan tjenestene, og produktene sine fungerer. 

Vi har lang erfaring med å utvikle verdibaserte mål og konkrete kpier som lever på visjonen og verdiene til organisasjonen. 

Vi kan hjelpe med: Kvantitative og kvalitative undersøkelser, intervjuer, brukertester, definisjon av målbilder, analyse av brukeradferd, målrapportering. 

Eksempel metoder vi bruker: Vision2Values, OKR, Kjernemodellen,

Ring oss

932 43 521

Send oss e-post

Hei@novaview.no

Besøk oss

Arbeidersamfunnetsplass 1, Oslo