Eivind Skogen

Eivind er seniorrådgiver innen strategisk kundeopplevelse. Han helper deg å lage gode brukeropplevelser på tvers av alle tjenester og kanaler. Sammen med kundene graver han seg ned i materien, finner behov og muligheter på tvers av målgrupper, prioriterer tiltak og kanaler. Samtidig får han på plass gode systemer for å måle og se om tjenestene møter brukernes og kundenes forventinger. Eivind finner argumentasjon og skaper forståelse for hvilke tiltak som skaper mest verdi for organisasjonen din og for kundene dine. 

Eivinds hjerte banker raskest når han får skape friksjonsfrie kundeopplevelser på tvers av kanaler og tjenester i den digitale og fysiske sfæren. Hans største ønske er å lære flest mulig mest mulig om faget, slik at de kan gjøre jobben selv. Det å fortelle de gode historiene som appellerer til hjertet er viktig uansett om prosjektet handler om organisasjonsutvikling, produktutvikling eller kommunikasjon og kundekontakt. 

Eivind bygde sin første webside for 25 år siden. Den var absolutt ikke bra, men var starten på karrieren uten at han selv forstod det på det tidspunktet. Når de fleste rundt ham var fasinert av koden, var Eivind bergtatt av mulighetene den gav for å fortelle historier.  

Eivind var med å bygge opp Nett-TV tjenesten til Regjeringen og stod bak den andre brandede offisielle norske youtube-kanalen, dagen etter kongehuset lanserte sin.  

Historiefortelling stod også sentralt da Eivind var med og definerte og skapte grunnlaget for en smidigere og mer kundesentrert organisasjon i Ruter som fikk i oppdrag å skape den nye helhetlige kundeopplevelsen i Ruter sine kunder i år 2021

"Redaktører og innholdsprodusenter var samstemte etter kurset: Klarspråk er ikke bare viktig, men også gøy. Eivind Skogen formidler på en engasjerende måte med akkurat passe doser teori, talende eksempler og matnyttige sjekklister og tips."
Kartverket - logo
Sveinung Engeland
Senior kommunikasjonsrådgiver og webredaktør i Kartverket